serdarsalda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Ektirdim Tikla 1 sene oldu cok mutluyum 😁😅
hayırlı olsun hocam çok güzel olmuş benimkisi ne olur sence herkes senin saçın çok iyi olcak diyo zaten öncedende vardı saçlarım