Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu topluma yakışıyorlardı aslında ya. Zaten orta doğu kültürü hakimdi bu topraklarda, sanki yeni görmüş gibisiniz

Ayrıca onlar buraya usul usul yaşayasınız diye getirilmedi, bela olsun diye getirildiler. Geri gönderilmeleri sürekli konuşulursa kendi aralarındaki yapılanma bağımsız örgütlenir, sokaklarda gruplar şeklinde terör estirirler.
estirsinler bence böyle olursa halkı tam karşısına alırlar zaten karşılar da daha da akıllanırlar ülkede tekrar birlik daha sağlam oturur bu iş zorlaya döner.