Artık çok zor. Hiç bir şekilde arındıramazsın bu saatten sonra. 10 sene önce kundakta gelen çocuk şuan 10 yaşında ve suriye'nin S sini bilmiyor. Türkiye'de doğup burada büyüdü çocuklar. Anne babaları toprak özlemi çekse bile çocukları dönmelerini istemeyecek çünkü buraya alıştılar burada büyüdüler, burada okuyorlar, burada çalışıyorlar. Suriye yüzü görmemiş suriyeli çocuklar biliyorum ben. Bencede gitmemeliler ama çok çok çok zor.
Ek olarak Suriye konusu üzerine yoğunlaşıldı son dönemlerde ama ülkede çok daha büyük sorunlar var. Sanki bazıları bilerek suriye sorununu pompalıyor gündemde sıcak tutmak adına bundan 5 ay önce hiç suriyeli mevzusu böyle aylarca gündem olmuyordu. Ekonomi geçim derdi vs gibi telaşları unutturmak için sürekli bir suriye polemiği pompalanıyor sosyal medyada.