gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri olsun da torba dolsunlardan, Web'de olduğu gibi burda da ölücüler var : )
Ne alaka ölücük torba dolsun felan, şahıs şirketi açmaya karar verdim arkadaşı buldum iletişime geçtim ücreti karşılığında hizmet verip her türlü konuda destek oldu ve olmaya da devam ediyor. Bence daha çok sizin gibi laf olsun torba olsun diye konuşanlar daha çok var burada...