krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@benimmuhasebecim; E teşekkürüm var. 10 dakikadan kısa sürede işlemleri tamamlayıp şahıs şirketi kurulumumu gerçekleştirdi. Kendisine hızından ve ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Şirket açmayı düşünenler var ise hiç düşünmesin

Açılış Ücreti ne kadar verdiniz hocam