Kim kime bedava işlem yapıyor bu devirde hocam? Fiyat aldığım hatta tanıdık dediğim 3 farklı muhasebeciden çok daha düşük fiyat verdi kendisi.
İyi hizmet vermiş olabilir. Ama överken düşük fiyatı ortaya koymanın doğru olduğunu düşünmüyorum. Umarım asgari fiyatların altında anlamamışsınızdır. İyice emeğin hakkını da öldürmemek lazım.