@benimmuhasebecim; E teşekkürüm var. 10 dakikadan kısa sürede işlemleri tamamlayıp şahıs şirketi kurulumumu gerçekleştirdi. Kendisine hızından ve ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Şirket açmayı düşünenler var ise hiç düşünmesin
Kim kime bedava işlem yapıyor bu devirde hocam? Fiyat aldığım hatta tanıdık dediğim 3 farklı muhasebeciden çok daha düşük fiyat verdi kendisi.
Müşteri olsun da torba dolsunlardan, Web'de olduğu gibi burda da ölücüler var : )