krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@benimmuhasebecim; E teşekkürüm var. 10 dakikadan kısa sürede işlemleri tamamlayıp şahıs şirketi kurulumumu gerçekleştirdi. Kendisine hızından ve ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Şirket açmayı düşünenler var ise hiç düşünmesin
krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim kime bedava işlem yapıyor bu devirde hocam? Fiyat aldığım hatta tanıdık dediğim 3 farklı muhasebeciden çok daha düşük fiyat verdi kendisi.

Müşteri olsun da torba dolsunlardan, Web'de olduğu gibi burda da ölücüler var : )