Kardeş bu tür hususlarda doktordan şaşma. Modern tıp çözmezse o zaman gönül rahatlığı ile kaynımda da vardı diye cevap verecek olan bizlere sorabilirsin. Ama biz en son şansın olalım. Çok geçmiş olsun.
Haklısın hocam evdeyiz belki alternatif içimi rahatlatıcak birşey bulurum diye konu açtım normalde tıp konularında kesinlikle öncelikle uzman kişilerin görüşleri.
Ayrıca 33 gündür sigarayı bıraktım internette sigarayı bırakınca vücudun zehiri dışarı atma biçimi olarakta yazanlar var