Blogger zevkli bir platform, gerek tema gerek hızlılık cloudflare desteği ile iyice ortama ayak uyduruyor. Saldırı derdi vs olmamasıda en büyük artılarından birisi bence.


PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi zaten ama çok kaybı var. En önemlisi link yapısı. Bir kaç sene sonra, bugün girmiş olduğun konu google da 2020 link yapısıyla görünecek ve düzeltemeyeceksin. Kategori yapısı yok, label ile kategori yapıyorsun okey ama benim için önemli olan o kategoriyi google da sıralamaya sokmak. Label bu konuda maalesef çok zor. Bloggerı çok severim hatta yalayıp yutmuş insanımdır, kafan rahat oluyor ama ilerleyen zamanlarda pişman oluyorsun ve taşımak çok düşündürüyor. Pişman olacağınız projeleri kurmayın bence
Blogger kapalı kutu olduğu için pek müdahale edemiyoruz, ama link yapısına araştırmalarım sonucunda müdahale etmeyi başardım.

Örneğin:

https://www.ilkaygurler.com/kat/Blogger
https://www.ilkaygurler.com/sayfa/iletisim
https://www.ilkaygurler.com/go/news

Tabii 2020/03 biçimindeki yapıya daha müdahale edemedim işin aslı müdahale etmek için gerekli bilgileri toplayamadım diyeblirim.

Uğraştığında dahada ileriye gidebilirim ama bazı yerlerde kod bilgim yetersiz kaldığı için bir noktada tıkandım ama araştırmalarım hala devam ediyor.