tugaydemirdelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten pahalıydı artık iyice pahalandı desenize
Millet zaten sarma tütünle ciğerlerin içinden geçiyor. Bari ona zam yapma.
Napsın bu halk. vallahi çok üzülüyorum billahi çok üzülüyorum...