Şuanda özel bir panelleri yok sanırım standart whmcs kullanıyorlar herhalde. Panel konusunda sorun olacağını düşünmüyorum pek açıkçası. Sizin zamanınızda özel bir panelleri mi vardı ?
O kadar berbat bir panelleri vardı ki, illet ettim domaini taşiyamadim. Uzun zamandır kullanmiyorum bilgim yok. O muhabbetten sonra daha hiç işim olmadı.