mucahitergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet google ucuz ama oranında şikayeti çok. Sorun yaşadığınızda destek bulmak güç ve bazen sitedeki destek amaçlı makaleler sonsuz döngüye giriyor deniliyordu. Eğer google domain kullanıyor ve memnunsanız orayı da bir düşünebilirim.
Ben domain tarafı için çok fazla desteğe ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum.
Nameserver yönlendirmeleriniz kusursuz yaptığınızda oluyorsa desteğe ihtiyacınız yok diye bakıyorum olaya. Ki google de yılı devirdi domainlerim ne yenileme de ne yönlendirmelerde en ufak bir problem bile yaşamadım henüz. Hatta bahsettiğini makalelere gitme ihtiyacı bile duymadım. +40 Domainimin olduğunu da belirteyim.