chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir domain panelleri var akıllara zarar.
Tavsiye etmem. Bir domain taşımak için oradan 2 ay vaktim gitti.
Ne iletişim var ne destek talebi var.
Şimdi nasıl bilemem.
Şuanda özel bir panelleri yok sanırım standart whmcs kullanıyorlar herhalde. Panel konusunda sorun olacağını düşünmüyorum pek açıkçası. Sizin zamanınızda özel bir panelleri mi vardı ?