Domainlerimi atakdomain.com a taşımayı düşünüyorum. Domain transferlerinde kdv bizden kampanyaları var ve normal fiyatlarıda uygun. Bu yüzden toplu transferde güzel fiyat farkı oluşuyor ama kendileri ile hiç alışverişim olmadı. Forumda da hiç adını görmedim ancak domainlerime whois sorgusu yaptığımda bir iki domainimin bu firma üzerinden kayıt edildiğini gördüm. Yine de işimi garantiye almak adına bu firma hakkında yapabileceğiniz yorum var mı ?