Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sabah bizim traktöre varilden mazot alacakken hortuma nefes ile çekiliyorya biraz mideye kaçtı göğsüm ağrıyor kokusu felan baya geçti ama hala biraz var ne yemeli içmeliyim

Mideyi yıkataydınız iyiydi, Allah'tan ciddi bişey yok yoksa şuan zehirlenip tahtalıköyü bulduydunuz

Acile gidin mideyi yıkasınlar onun dışında yapılacak başka birşey yok max serum takarlar o da su zaten bol su için aynı hesap

Suyu şimdiden bol bol için toxinleri atar