Arkadaşlar sabah bizim traktöre varilden mazot alacakken hortuma nefes ile çekiliyorya biraz mideye kaçtı göğsüm ağrıyor kokusu felan baya geçti ama hala biraz var ne yemeli içmeliyim
Mideyi yıkataydınız iyiydi, Allah'tan ciddi bişey yok yoksa şuan zehirlenip tahtalıköyü bulduydunuz
Acile gidin mideyi yıkasınlar onun dışında yapılacak başka birşey yok max serum takarlar o da su zaten bol su için aynı hesap
Suyu şimdiden bol bol için toxinleri atar