nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PR. Şimdi "ne alakası var kardeşim adamlar mülteci konusunda haklı" diyecekler, haklı olmaları bir şey değiştirmiyor. Deli gibi sosyal medya haber sayfalarını fonluyorlar, işin içinde olduğum için söylüyorum. %3'ten daha fazla da alamayacaklar, bunu da peşin peşin yazayım.
yapılan reklamlar ellerine çok büyük paralar geçtiğini gösteriyor. twitter ve instagramda bir çok chpli, solcu veya liberal sayfaları satın alarak; "bunlar iyiydi ama hatalari vardı, biz en iyisiyiz." propagandası yapıyorlar. ayrıca sürekli olarak düşünce değiştiren z kuşağını en azından kısa bir süre için tavladılar. iktidar kanadı ise sadece beklerse seçimi kazanacağını anladı. çünkü Z kuşağı düşünce değişikliklerine devam edecek gibi gözüküyor