Kesin konuşup direkt 1 yıl içerisinde gerekirse zorla otobüslere bindirip göndereceğiz dediği için doğal olarak mültecileri sevmeyen kesim tarafından bir sempati başladı.

Şahsen bunun yapılmasını pek mümkün görmüyorum. Yukarıda bir arkadaş açıklamış.