Bizde artık .com.tr var ama yunanistanda yok mesela, bir de bizde stokçular var; bu ikisi birleşince .com'un satış yapmaması mantık dışı gözükmüyor.
İkisinden biri olmalı ama. Bu arada tamamen de kesmemişler dediğiniz gibi ama büyük ölçeği .com.tr'ye kaydırmışlar çünkü burada kendi lojistikleri var ve çoğu ürünü stoklayabiliyorlar.