Düzenlemeden kastınız nedir? Güncelleme tarzı şeyler mi acaba? Çünkü birkaç gündür bu durum böyle ve ben satın alım yapamıyorum. En uygun fiyatlı amazon.com'du ve durum gerçekten üzdü beni..
En ucuz com olmadı. Her zaman jp oldu. Dün 9970 liradan 3060ti aldık mesela de üzerinden. Düzenleme şu 1 mayısta gelecek olan gümrük vergi düzenlemesi. Bazı arkadaşlar 150 euro üzeri her şey ticari oldu falan yazıyorlar, öyle bir olay yok. Com her zaman en geç düzenlenen yer oluyor.