LimonAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam basit usül vergi levhası ile e-ticaret faturaları kesemiyorsunuz. Deftere tabi olmanız gerekiyor bunun için,fakat muhabesinizle konuşmanızı öneririm ilk etapda
Anladım hocam teşekkürler. Benim de aklıma o takılmıştı o yüzden basit usül olduğunu özellikle belirttim.