Bilgini kendine sakla bence kadın dediğin zaten doğuştan anne olarak doğar özgür ülkelere kaçanlar islamı yaşamak değil günahı daha rahat yaşamak içindir senin gibi cahil insanlarda bu tartışmaya girip dini farklı yerlere taşımasın bi zahmet
Ayrıca anaların ayagın altında derken insan bi düşünür ana erkekmi kadınmı diye
Cennet kadının değil ANNE'nin ayaklarının altındadır. Ve bu ANNE kavramı cocuk sahibi olan her kadın icinde geçerli değildir. Ki kadının değeri olsaydı eğer islam ülkelerin de kadınların gördüğü şiddeti istismarı demek ki bizler yanlış görüyoruz. Ya da gerçek islam o değil demi ?
Bak arkadaşım, İslam'da kadına değer olsaydı, kadının adı olsaydı, İslam ülkelerinde ki kadınların daha özgür ülkelere kaçmalarına gerek kalmazdı. Bu konu çok ince ve uzun bir konu o yüzden fazla uzatmayacağım ama, sizin bildiğin islam ile dünya'da uygulanan islam arasında dağlar kadar fark ve kimse kuran'da yazılan islamı hayata geçirmiyor