Kadının değeri olmasaydı islamda pırlanta değerinde olarak bahsedilmez kadının gözyaşlarını sebepsiz akıtmak dahi erkek için çok büyük günahtır. Ayrıca Kadın değersiz olsa idi hepimizin peşinde koştuğu cennet onların ayaklarının altında yaratılmazdı kadını değersizleştiren dinimiz değil boş hurafelerle araştırmadan yola çıkarak hareket eden aciz insanlarımızdır. Kadının sözü Yeri geldiğinde erkeğinkinden daha değerlidir.

GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortalığı karıştırmak gibi olmasın ama, kadının adı, değeri yok islamda. Kadının tek başına şahitliği bile geçerli değilken tek başına boşanmasının mümkün olmaması normal. Açıkcası Ateis biri olarak söylemeliyim ki, Kadın hiç bir müslüman ülkesin de değer görmüyor. Buna bizim ülkemiz de dahil.

Polemik yaratmak istemiyorum kendi düşüncemi belirttim.