Ortalığı karıştırmak gibi olmasın ama, kadının adı, değeri yok islamda. Kadının tek başına şahitliği bile geçerli değilken tek başına boşanmasının mümkün olmaması normal. Açıkcası Ateis biri olarak söylemeliyim ki, Kadın hiç bir müslüman ülkesin de değer görmüyor. Buna bizim ülkemiz de dahil.
Polemik yaratmak istemiyorum kendi düşüncemi belirttim.