İslama göre kadın kocasını boşayamıyormuş.

Bunun sebebi nedir?

( Nikah öncesinde boşama hakkı için yine kocasından izin alması gerekiyormuş. Ve eğer bu izni alırsa da seni boşadım değil kendimi boşadım demesi gerekiyormuş)

Sizin bi düsünceniz var mı bu konu hakkında