dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen 30 saniye bazen dakikada 1 kere sol kulağımın 3-4 parmak üstüne ağrı giriyor. Anlık oluyor, 1 saniyelik bir ağrı. 3-4 gündür sürüyor, bazen umursamıyorum çok şiddetli olmuyor ama bazende şiddeti artabiliyor. Mesela o bölgeye başkası eliyle dokunduğunda elektrik çarpar gibi acaip bir his oluşuyor.

Migren olabilir mi sizce? Migrende ağrı devamlı mı oluyor yoksa ara ara mı oluyor?

Hep aynı bölgede oluyor ağrı. Çok şiddetli olmadığı içinde doktora gitmedim, gece uykudan filan uyandırmıyor yani ama yine de uyanıkken rahatsız ediyor.

Not: Bir şey yutarken boğaz ağrısı da oluyor hafiften, çene tarafında ağrı var. Acaba diş yüzünden mi oluyor diye düşünmüyor da değilim
diş etlerinizi kontrol eder misiniz hocam?

Hassasiyet var mı?

Hafiften parmakla diş etinize bastırınca köklerde damlalık kan çıkıyor mu?