neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahalle esnafı varsa daha iyi olur hem asıl emektar onlar oluyor. Kış mevsiminde ayakkabıma keçe almaya gitmiştim, fiyatını sordum 6 TL dedi. 6 TL nin hepsi kâr olsa ne olacak bunlara da zam gelmedi mi dedim. Ben aldıktan sonra dolu zam geldi şimdi kaça satılıyor bilmiyorum ama benim aldığım fiyattan 2 TL üstüne ekleyip satıyorum diyor. Bitince aldığım fiyata kâr koyarım satarım dedi.
İşinin ehli başka oluyor tabi ben bi kere botu vermiştim delindi diye adam çok amatör yaptı iyide para almıştı keşke kendim dikseydim demiştim yani