Mahalle esnafı varsa daha iyi olur hem asıl emektar onlar oluyor. Kış mevsiminde ayakkabıma keçe almaya gitmiştim, fiyatını sordum 6 TL dedi. 6 TL nin hepsi kâr olsa ne olacak bunlara da zam gelmedi mi dedim. Ben aldıktan sonra dolu zam geldi şimdi kaça satılıyor bilmiyorum ama benim aldığım fiyattan 2 TL üstüne ekleyip satıyorum diyor. Bitince aldığım fiyata kâr koyarım satarım dedi.