lahza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harbiden bıktık yahu en sonunda adblock kurdum bu seferde mobilde karşıma çıkıyor 🙂 inadına godady kullanmıyorum.
Bende inadına godaddy kullanmıyorum