dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tşk ederim hocam bilgi için, bir doktor abime sordum şimdi de dişten olabilir ya da trigeminus noralji olabilir dedi. Hayırlısı bakalım, devam ederse giderim hastaneye. Çok rahatsız etmediği için idare ediyorum şimdilik.
Bi tomografi faydalı olur. Bence bir görünün. Bişey varsada erken teşhis çok önemli. Geçmiş olsun.