ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Migren değil migren farklı. Migren saatlerce süren bir baş ağrısıdır. Özellikle bende sol göz tarafına çok vuruyor. Yani öyle anlık gelip giden bir ağrı değil migren ağrısı.
Tşk ederim hocam bilgi için, bir doktor abime sordum şimdi de dişten olabilir ya da trigeminus noralji olabilir dedi. Hayırlısı bakalım, devam ederse giderim hastaneye. Çok rahatsız etmediği için idare ediyorum şimdilik.