Benim gözdeki sorun yediğim yumruktan dolayı idi. KYK yurdunda sakalasirken olayı bı anda sertleşti. Kimsenin niyeti birine zarar vermek degildi aslında. Hocam size de geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede çözümü bulunur ve daha iyi olursunuz.
teşekkürler hocam, sizin olay da şaka kaka olmuş maalesef. Aynısı unv hazırlıkta bana olmuştu. Arkadaşla şakalaşırken ciddiye döndü, burnuma bir vurdu