Son bir haftada 3 defa Zafer Partisi başlığı açıldı. Zafer Partisi r10'da seçim çalışması yürütüyor sanırım. Açılan konuların tamamı da açık propaganda amaçlı konular. Konuyu yönetime bildiriyorum bilginiz olsun.