Bekleyin hocam, dosya kontrolü yapıyordur. Ekran kapanma süresini asla yapıp bir köşeye bırakıp dokunmayın.
Alternatif bir çözüm olarak başka bir ağ kullanmayı deneyebilirsiniz. Ya da Apple Destek üzerinden iletişime geçerseniz cihazınıza uzaktan bağlanıp sorunun çözümüne yardımcı olabilirler.
Bu seferlik iTunes dan yapalım hocam

Sorun çıkarmaz deme
İlk defa Apple cihaz kullanıyoruz ailecek hayatta cahilliğimi maruz görün lütfen