Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
durduruluyor hocam tamamlanmıyor.
Bekleyin hocam, dosya kontrolü yapıyordur. Ekran kapanma süresini
asla yapıp bir köşeye bırakıp dokunmayın.
Alternatif bir çözüm olarak başka bir ağ kullanmayı deneyebilirsiniz. Ya da Apple Destek üzerinden iletişime geçerseniz cihazınıza uzaktan bağlanıp sorunun çözümüne yardımcı olabilirler.