tayfun03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11.
SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık kaç sene kullandığımı unuttum Yıllardır 6s kullanıyorum ama alcak olsam 11 alırım hocam
enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran takıntınız yoksa (şahsen beni rahatsız etmiyor) iPhone 11 gayet performanslı, güzel ve sizi uzun bir süre daha götürebilecek bir cihaz.
Sipariş geçicem perşembe günü bakalım