Artık kaç sene kullandığımı unuttum

Yıllardır 6s kullanıyorum ama alcak olsam 11 alırım hocam
Ekran takıntınız yoksa (şahsen beni rahatsız etmiyor) iPhone 11 gayet performanslı, güzel ve sizi uzun bir süre daha götürebilecek bir cihaz.
Sipariş geçicem perşembe günü bakalım