İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende öyle düşünüyorum hocam ama mesela son gelen güncelleme de o maske olayı olmaması sanki
11 e bir gönderme gibi
Dünya genelinde maske zorunluluğu bile doğru düzgün kalmadı ki hocam. iPhone 7 bile hala performans bakımından yeterli bir telefon iken iPhone 11’ in fişinin çekilmesi için çok erken. Zaten artık telefon olayı sadece güç yarışına döndü. Belli bir yerden sonra asla o gücü maksimum kullanamayacaksınız.