nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıfır ürün alın geçin hocam. Yok pil ömrü, yok kozmetik cart curtla uğraşmayın. Apple zaten kolay kolau değerini kaybetmiyor. 1-2 sene kullansanız dahi ederinde satarsınız.
Bende öyle düşünüyorum hocam ama mesela son gelen güncelleme de o maske olayı olmaması sanki
11 e bir gönderme gibi