Çok ilginç bir durum plakayı sorguladıklarında tüm bilgilerin görünmesi lazım. Peki bilgiler görünmüyorsa 6 ayda bir motorlu taşıtlar vergisini nasıl ödüyorsunuz? Sistemde hiç mi görünmüyor?