Herkese iyi forumlar.
İki seferdir araçla seyahat ederken durdurulduğumda, aracım polis sorgusunda görünmüyor.
Boş yere 15 dakika bekliyoruz , ruhsat ve sigorta kontrolü sonrası devam seyahate devam ediyorum.
Bölge trafik müdürlüğünü aradım plaka sorgusu yaptılar, araç görünüyor dediler.
Sorun neden olabilir, başına gelen var mı?