DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kralı ban atamaz bana bu saaten sonra

niyesi de

kurallar uyucağım aslında o son banda benim suçum yoktu yetkililer gaza geldi başkalarının yüzünden

şaka yapmıştım şakayı anlamadılar

birde siyasete karışmıyorum artık bak ülke talan yerine döndü umrumda değil

artık ticaretim bakıyorum
Hahahahha ameliyat dikişim patlayacak gülmekten. Hayırlısı olsun hocam en doğru kararı vermişsin