kralı ban atamaz bana bu saaten sonra
niyesi de
kurallar uyucağım aslında o son banda benim suçum yoktu yetkililer gaza geldi başkalarının yüzünden
şaka yapmıştım şakayı anlamadılar
birde siyasete karışmıyorum artık bak ülke talan yerine döndü umrumda değil
artık ticaretim bakıyorum
Hahahahha ameliyat dikişim patlayacak gülmekten. Hayırlısı olsun hocam en doğru kararı vermişsin