dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdım cimere bakalım tepki vermesek böyle devam edicek yarın çok geç olabilir. akp adınada ülkem adınada. en azindan tabandan gelen tepkileri görsünler.
gelişme olursa ayrı bir konu açar mısınız lütfen