dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdım cimere bakalım tepki vermesek böyle devam edicek yarın çok geç olabilir. akp adınada ülkem adınada. en azindan tabandan gelen tepkileri görsünler.
Ne yazdınız tam olarak?