Hiç uğraşma dolar ile Kur korumalı mevduat hesaba geç. Yükselse farkı devlet veriyor. Düşşe veya sabit kalsa bankanda faizi alıyorsun . Her durumdan kazanan yine hesap sahibi. Yok Dolar düştü , yok yükseldi, yok dolar 30 olacak 50 olacak diyenlerinde gazından kurtulup , tepeden girmemiş olursun .