Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim sülalede sadece 1 tane amcam sıfır Honda satın almıştı harici 1 tane insan yok sıfır araç alabilen.

Bizim nesil yani Y kuşağının sonları ve Z kuşakları bu mutluluğu pek yaşayabileceğimizi sanmıyorum açıkcası gerçi bazı
insanlar Dünya borca girer yine alır ama o da saçma..

Demek istediim bir araba showroom'una gidip araç deneyip alıyorum ulan deyip
imzaları atıp aracı beklemek sonra bir gün geldiğinde gidip alıp çıkmak
troc 2020
tiguan 2020
volvo xc60 2021
edit: bmw ix 2022
hepsini sıfır aldım.