Bizim sülalede sadece 1 tane amcam sıfır Honda satın almıştı harici 1 tane insan yok sıfır araç alabilen.
Bizim nesil yani Y kuşağının sonları ve Z kuşakları bu mutluluğu pek yaşayabileceğimizi sanmıyorum açıkcası gerçi bazı
insanlar Dünya borca girer yine alır ama o da saçma..
Demek istediim bir araba showroom'una gidip araç deneyip alıyorum ulan deyip
imzaları atıp aracı beklemek sonra bir gün geldiğinde gidip alıp çıkmak