o kadar eski değilim hocam ama hep dışarıdaydık gündüz vakti aç susuz saatlerce top oynardık akşam teravih sonrası bisiklete biner gezerdik telefon, bilgisayar, tablet, playstation falan yoktu para bulursak anca internet kafeye giderdik misket oynardık, saklambaç oynardık, istop oynardık şimdiki çocuklara bu konuda üzülüyorum ama ne yapalım çağ değişiyor