Çocukluğumda en çok sevdiğim şeylerden; kandillerde komşularımız evinde hamur içi bir şeyler yapardı, bakkaldan kartonla çikolata kek alıp dağıtırdı. Arkadaşlarımızla top oynarken komşu teyze gelip dağıtırdı
Bunları ne bileyim özlüyorum

)
Ramazan, eskiden ramazan olduğunu e
trafımıza baktığımızda da anlayabiliyoruz. Mesela bizim börekçi ramazan ayında çalışmazdı, bakkal bira satmazdı, herkes müslüman değil en nihayetinde...
( tabi buradan da tartışma konusu çıkarma niyetinde değilim tabii ki.. )Şimdi ise saygının eskiye nazaran az olduğu oruç tutanın/ tutmayanında saygısı olmadığı bir zamandayız.
Herkesin inancına saygılı olduğu günler görmek dileğiyle..