Öyle diye diye bitirdik Ramazan'ları... Ayrıca insanlar değişti, yaşantılar değişti ve insanlar bireyselliğe zorlandı.. Belki de zorlanmadı kendimiz istedik.. Artık neredeyse kimse kimseyi sevmiyor.. O Ramazan'ları yaşatmak için yaşantının değişmesi lazım.. Bizim yaşantımız buna şu an uygun değil ki..
Allah'ın dediğini hiçe sayıp liderin dediğini doğru kabul eden zihniyetlerle nasıl bir Ramazan yaşayabiliriz? Evladını kesip doğrayan anne varken bu ülkede sen nasıl bir Ramazan bekliyorsun? İnsanlar enflasyon altında ezilirken neler yapabilir ki? O günler geride kaldı tıpkı çocukluğumuz gibi..