90'lı yıllar. Telefonun bilgisayarın olmadığı zamanlar. Yada 90'lı yıllardan önceki zamanlara özlem duyanlar, onlar için ozaman da olabilir.
O zamanları nekadar özlem duysak da O zamanların ramazan ayları 2 kat daha özlemli idi.

Sadece televizyondan dünyayı takip ederdik. Kiminin evinde televizyonda yoktu.
Komşuluğun, paylaşımın, iyi insanların olduğu bir zamandı.
Ozamandan geriye sadece hayalimizde kalanlar kaldı.

O zamanların ramazanları veya ozamanlar hakkında hangi anılarınız kaldı.
Paylaşırsanız sevinirim.
Konuyu şu güzel senfoni ile noktalayalım.


https://www.youtube.com/watch?v=H32a_LM9Qj8