Koza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sene 2008-2009 alestada 2,köyden 1 inci köye gidebilmek icin yol aramakk.... At zırhlıcan diye maymun zindanında meymunlarla mücadele etmen... Loncaya düsük levelsin diye almadıkları zaman levelim belli olmasın diye asıl itemleri giymiyorum deyip, loncaya alınınca meğer lonca penceresinden levelinin gözüktügü ve ansızın isminin üzerinden lonca simgesinin yok olup gitmesi..... Üzdün bizi be usta 😁😁
🤣🤣 önceden iyiydi be ama olsun kazanç kapısı hala ekmek yediriyor