furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal olarak Avada kullanıyorum.
onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal olarak : Avada kullanıyorum

Blog/haber sitem için “ Geoit “ kullanıyorum. Hem yerli hemde sürekli güncelleme yapıyor ayrıca sattığı ürünün arkasında duruyor ne zaman destek talebi açsan en kısa sürede dönüş yapıp destek sağlıyor.. Forumdan bir hocamızında kodlamasıda ayrı güzellik katıyor. Satın almak isteyen @uckan; hocamızla iletişime geçebilir.
Teşekkürler bilgilendirmeleriniz için diğer hocalarımın da yorumlarını sabırsızlıkla bekliyor olacağım iyi çalışmalar.